wtorek, 20 grudnia 2016

Składanka świąteczna

Nie wiem, jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie Bożego Narodzenia bez muzyki :) Już na początku grudnia można usłyszeć w radiu, telewizji czy choćby w centrach handlowych miłe dla ucha piosenki, które mają na celu wprowadzić nas w świąteczną atmosferę i poprawić nasz nastrój.

Jak już wcześniej wspomniałam, bożonarodzeniowa lista przebojów to dla mnie totalne "must have". Uwielbiam wszelkiego rodzaju kolędy, pastorałki, jak i inne utwory, bez których w święta nie mogłabym się obejść.

Przygotowałam dzisiaj zestawienie kilkunastu świątecznych piosenek, które wpadają w ucho i są bardzo przyjemne.









































A Wy macie jakieś swoje ulubione kawałki? Podzielcie się tym w komentarzu. Jeśli także u siebie stworzyliście podobną składankę, chętnie posłucham :) Świątecznej muzyki nigdy za wiele :)

6 komentarzy:

  1. Mega składanka! Również nie wyobrażam sobie Świąt bez muzyki :)) Ja najbardziej chyba lubię piosenkę Britney Spears- My Only Wish. Myślę, że dlatego, że znam układ taneczny do tego, bo w tańcu się słucha wszystkiego z innej perspektywy (czy jakby to nazwać ;P)
    Super post!
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie znam tej piosenki, muszę jej posłuchać ;)

      Usuń
  2. A my mimo wszystko uwielbiany "All I want for Christmas is you". Chociaz wiele z Twoich propozycji również jest na naszej liście.
    Pozdrawiamy,
    Ola i Mikołaj z bloga rozpisanizakochani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie zapomniałam o tej piosence, ale słyszałam i także za nią przepadam :)

      Usuń
  3. Oj zdecydowanie przydatny post!
    Znalazłam aż 5 moich ulubionych piosenek!
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku,
będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) To drobny gest, a motywuje ogromnie.